آغاز پویش عید تا عید با هدف کمک به نیازمندان در همدان 

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: پویش ملی «عید تا عید» در راستای جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان بهزیستی استان راه اندازی شد.

مرتضی حیدری گفت: پویش ملی «عید تا عید» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در راستای تامین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی در استان همدان از عید سعید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

او گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات نقدی و غیرنقدی خود را برای ارسال سریع به جامعه هدف بهزیستی به ادارات کل بهزیستی استان، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: در روز عید سعید غدیر نیز طرح اطعام غدیر با مشارکت خیران و مردم استان اجرا خواهد شد.

حیدری با قدردانی از خیرین و مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان زیرپوشش بهزیستی گفت: مردم استان در اجرای پویش‌های مختلف از جمله "پویش همدلی مومنانه در ماه رمضان" و "جمع‌آوری وجوه‌های فطریه" برای حمایت از اقشار کم برخوردار همواره پیشگام بوده‌اند.

حیدری گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان و همچنین شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ IR به نام مشارکت‌های سازمان بهزیستی کشور نزد بانک مرکزی اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.